עליזה (שם בדוי) אשת עסקים מצליחה, בעלת עבר זוהר ביותר, לא האמינה שזה יקרה לה, מסתבר שהמציאות עולה על כל דמיון וגם עליזה מצאה את עצמה במצב של עגינות מתמשכת, בעלה אינו מוכן אפילו לחשוב לתת לה גט, היא הייתה שבויה בידיו.

עליזה שכבר פנתה לקבל יעוץ משפטי, הבינה כי בכדי לאלץ את בעלה לתת לה גט היא חייבת להוכיח עילות גירושין מוחלטות,

בעלה באותה תקופה חווה משבר קשה ונכנס לסוג של דיכאון, הוא נהג לבהות שעות רבות לא דיבר ולא הגיב, באופן כללי הוא לא תיפקד כלל בבית ולצערה של עליזה הוא הפך למטרד, אבל את זה ידעה רק עליזה בעצמה מחוץ לבית עשה בעלה רושם טוב אפילו ג'נטלמן קשה היה לזהות את מה שעליזה חווה בבית. עליזה חוותה רגעי אימה כשהבינה שהיא לעולם לא תצליח לשכנע את בית הדין כי אין לה בעל, ברור היה לה שבית הדין לא יאלץ את בעלה לתת לה גט.

עד שיום אחד זה קרה, לאחר שמישהו לחש על אזנה שכדאי לה, היא הופיע במשרדי, בקול כאוב וקורע לב היא שאלה, יש עוד תקווה שאזכה לקבל גט?

עילות הגירושין שיש לך קלושות למדי, אמרתי לה, אבל עם עבודה נכונה ומקצועית ברור לי שגם לבעיה שלך יש פתרון.

לפעמים כשהתיק נראה פשוט, וללא כל סיפור דרמתי, דווקא בשל כך הרבה יותר קשה לסייע, אך במשרדנו כבר יודעים, אין ויתורים ואין הנחות נעשה את המרב ונביא תוצאות.

בפסק הדין שפורסם ומופיע באתר ניתן לראות כיצד השתכנע בית הדין לאלץ את הבעל להתגרש, פסק הדין אמנם אינו משקף את כל העבודה שקדמה להשיג תוצאה זו, אך הכי חשוב וזה העיקר , עליזה כבר אינה עוד מסורבת גט ואינה עגונה.

 

לקריאת פסק הדין המלא לחץ כאן

או פנו עכשיו בטופס יצירת קשר

פוסטים אחרונים

שתפו: