הבעל חוייב בתשלום כתובה בסך 1,000,000 ש"ח

יש לך כתובה בגובה של 1,000,000 ש"ח , חושבת שאין טעם לתבוע את זה, בכתבה שלפניך תקראי על אישה מהמעמד הפשוט שיוצגה על משרדנו וזכתה בבית הדין בתשלום כתובה בגובה 1,000,000 ש"ח

קראו את הסיפור במלואו:

למשרדנו הגיעה אישה מהמעמד הממוצע לבעל לא היו כל יכולות כלכליות מיוחדות, כך שלאישה היה ברור כי בית הדין יאמר כי כתובה בגובה של 1,000,000 ש"ח הינה דבר לא ראלי ואין לזה כל ערך, אך כשהגיע האישה למשרדנו היא הבינה כי עם ייצוג כהלכה ניתן להשיג הרבה מעבר למצופה.

סיפורה של האישה הינו כאוב מאו, בעלה עזב אותה אותה לטובת אישה אחרת, בעלה בגד בה, כמובן שבבית הדין הכחיש הבעל את דבר הבגידה כך גם השתמש בשיטה של שימוש ברפש ולכלוך כנגד האישה, האישה שלא אבדה עשתונותיה ול התנהלותו המזעזעת של הבעל הגישה תביעה לשלום בית האישה הבהירה כי בכל מצב שלא יהיה היא עדיין מוכנה לחזור אל בעלה ואינה מעוניינת להתגרש ממנו.

בית הדין קיים דיונים רבים בתיק זה ונוכח בעקשנותה של האישה לשוב לחיק בעלה אף במצב הקשה ביותר, בית הדין קבע כי במקרה זה הבעל שמעוניין לזרוק את אשתו אף שהיא רוצה אותו כל כך חייב בתשלום כתובה.

כמייצג ידעתי שעניין זה של סכום הכתובה יכול להתפרש כמוגזם ולכן הכנתי תשתית הלכתית מסודרת כך שביתת הדין יקבל את הטענה לפיה אין הכתובה מוגזמת ויש לחייב את הבעל במלוא תשלום הכותה, כפי שתוכלו לראות בפסק הדין המופיע באתר זה בית הדין אכן קיבל את התשתית ההלכתית ואף הוסיף נימוקים משלו וחייב את הבעל בתשלום מלוא הכתובה.

חיוב של אדם ממוצע בכתובה על סך 1,000,000 ש"ח הינו דבר נדיר רוב בתי הדין רואים בסכום זה סכום מוגזם אך כשעבודה נעשית בצורה מקצועית כמעט כל יעד הינו בר השגה

אם גם את/ה מתמודד אם כתובה בסכום גבוהה דע/י שכל תוצאה כמעט הינה אפשרית שווה לבדוק

 

לקריאת פסק הדין המלא לחץ כאן

או פנו עכשיו בטופס יצירת קשר

פוסטים אחרונים

שתפו: